måndag 10 mars 2014

Lite mer från Ting ute och inne



Ett sådant här fat har vi också haft två stycken av. Det ena fatet gick dock i sönder i vinter. Hade så duktigt tagit in de i förrådet. Men då var det en julgransfot som trillade ner på det, så det gick i flera bitar. Därför blev den här utflykten till Ting ute och inne av just nu. Tyvärr sålde de inte faten i den storleken vi ville ha. Men istället fick ett stort svart klot följa med hem. Det får jag visa en annan dag.




De här lyktorna står högt på min önskelista. Tycker de är så fina.



Har flera buddha huvuden hemma. Men den här buddhan är så rogivande i hela sin figur. Hade passat fint hemma hos oss. 

Ny vecka. Ha en bra start på den.

Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. Det verkade inte som att min kommentar kom fram, så jag skriver väl igen :-)
    Trevlig affär det verkar vara. Många fina saker.
    Önskar dig en fin start på veckan.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Den där lyktan skulle jag vilja ha flera av. Så fin!!
    Och buddhan, vacker!

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  3. Svårt att passera den där butiken utan att göra ett besök!
    Bara älskar deras saker och skulle gärna låta dem komma och
    göra i ordning hela min trädgård.
    En stil som jag verkligen gillar!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  4. Så surt när man är duktig och ställer in sina fina saker över vintern...
    Ser ut att vara en fin butik att besöka..

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Mycket fint där! De där lyktorna har jag varit svag för länge.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Det var länge sedan vi var på Ting Ute och Inne. Blir sugen på att åka dit när jag ser dina bilder :)
    Kram Maria

    SvaraRadera