lördag 10 februari 2018

Lördagsfeeling



 I går när jag slutade tidigt åkte jag in om vår fina blomsteraffär. Jag köpte med mig hem ljus rosa ranunklar. Dock var dem dyra som expediten sa, men två rosa blev det och en vit. 




Dem har så fina papper om deras blommor. Bara det är en fröjd att få packa upp dem ur detta.




Klart att kameran fick komma fram och föreviga dessa blommor. Solen sken också så humöret blev på topp.




 Hela eftermiddagen gick åt till att pyssla om blommor. Flytta lite saker och må allmänt bra. 




I buketten sattes även vaxblommor. Även det en favoritblomma. 




Så nu är det en underbar lördag med lördags feeling. Mannen min, hunden och jag har gått en lång runda med mycket pokemonspelande. Vi har även hunnit en vända på gymmet. Så nu är det bara att njuta. Eller kanske lite städning och målning ska komma på Agendan. Vi får se. 

Ha en härligt fortsatt lördag

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska bilder.
    Ha en fantastisk helg:)
    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga blommor och helt ljuvliga bilder...
    Så var det fredag igen! Hur fort gick inte den här veckan??!
    Kram från Titti

    SvaraRadera